Monday, October 13, 2008

MARHABAN & SAMBUTAN/JAMUAN HARI RAYA

Ruj Kami : PBJ/08/10/02

Adalah dimaklumkan bahawa sambutan Hari Raya dan marhaban tahun ini akan diadakan pada :

Hari : Jumaat selepas solat Isyak
Tarikh : 17hb Oktober 2008 bersamaan 16 Syawal 1429H
Tempat : Pondok Hijau (hujung Jln Jati 2)

Sehubungan itu, majlis akan dimulakan dengan marhaban dari rumah ke rumah dengan kerjasama kariah Mesjid Perjiranan 9. Dibawah ini kami senaraikan nama nama penduduk yang dijemput menyertai kumpulan marhaban (sila hubungi setiausaha jika nama tidak tersenarai):

Kumpulan 1 :
Jln Jati 2 (En. Othman, Puan Norizah, Hj Zul, En.Shariff, Pak Said, En. Dollah) & Lorong 1 (Hj Jailani, En. Nordin, En. Musyari, En Adnan)
Kumpulan 2 :
Jln Jati 2 (En. Norizan, En. Sobri, En. Azman, En. Azhar, Kak Chik, Puan Ain, En. Jais) & Lorong 2 (En. Jaafar, En. Kamarudin, "Cikgu”, En Buang, En. Hisyam, En. Ali, En. Salehuddin, En. Andik, En. Ezuddin, Fadzuli, Mariam)
Kumpulan 3 :
Jln Jati 2 (Hj Yaakob, Kak Sopiah, En. Azmi, Hj Tahir, En. Farid, Hj Esa, Pak Akib) & Lorong 3 (Hj.Karim, En.Rashid, En. Termizi, En. Zainuddin, En. Said, En. Azhar, En. Johari, En. Hairi, En. Suhardi, Puan Mariam, En. Mazli, En. Shapie, En. Rosli)

Untuk mejayakan majlis ini, kami berharap tuan/puan dapat memberi sumbangan sebanyak RM20.00 untuk seisi rumah untuk jamuan yang akan diadakan di akhir marhaban nanti (Jamuan akan disediakan oleh pihak persatuan). Diharapkan juga, tuan/puan dapat menyediakan wang sedekah untuk tabung mesjid Perjiranan 9 semasa marhaban dijalankan.

Sila kemukakan wang sumbangan untuk jamuan ini ke wakil jalan/lorong masing masing sebelum 17hb. Okt. petang. Ini sebagai tanda setuju untuk menyertai marhaban tersebut.

Semoga dengan kehadiran Tuan/Puan, dapat menyerikan lagi suasana di majlis ini.
Terima kasih.

Setia usaha

………………………………..
PPP Bukit Jati
H/phone :019-729 5069

No comments: