Wednesday, January 29, 2014

Lawatan Tapak Pegawai MIDF Property Bhd ke Per. Bkt Jati






29-30/1/2014 - Anjung Jati 
Lawatan kerja dari MIDF (Pemaju Perumahan MIEL) dibawah program CSR  telah disambut mesra oleh Jawatankuasa dan penduduk Perumahan Bukit Jati. 
Semasa  perjumpaan tersebut En Azwan Radzi mewakili MIDF telah menyampaikan hasrat mereka untuk menyerahkan Rumah No1, Jalan Jati kepada Persatuan untuk kegunaan dan faedah komuniti Perumahan Bukit Jati.
En Nordin bersama Jawatankuasa penduduk juga mengalu-alukan hasrat murni itu kerana ia sangat menepati dengan keperluan persatuan yang inginkan sebuah rumah komuniti. Diantara keperluan persatuan ialah untuk mendapatkan tempat yang sesuai bagi program keagamaan seperti mengadakan kelas fardhu ain, kelas mengaji Quran dan Kem Solat. Rumah komuniti itu diharapkan akan menjadi pusat maklumat dan dapat digunakan untuk aktiviti yang berkaitan dengan kebajikan dan keceriaan penduduk seperti menganjurkan kelas2 kemahiran dan lain-lain.


In Syaa Allah penyerahan Rumah tersebut dijangkakan akan dibuat pada beberapa bulan akan datang setelah selesai kerja-kerja baik pulih rumah tersebut.







<  Keadaan Rumah sehingga January 2014.

No comments: