Friday, May 16, 2008

Papan Tanda / Tunjuk Arah ke Perumahan Bukit Jati

Syukur Alhamdulillah..!!! Akhirnya tercapai jua cita-cita dan harapan AJK dan penduduk Perumahan Bukit Jati.

Pada Hari Jumaat 16hb 2008, Papan Tanda tunjuk arah telah di pasang oleh pihak PBT Pasir Gudang. Dengan adanya papan tanda tersebut maka tiada lagi masaalah pengunjung/pelawat/posmen untuk menuju ke kawasan perumahan Bukit Jati.

Penukaran nama dari "Perumahan MIEL" ke "Perumahan Bukit Jati" telah dicadangkan oleh AJK Persatuan pada tahun lalu memandangkan nama "MIEL" telah didapati menimbulkan banyak konflik dan persoalan. Cadangan awalnya ialah "Perumahan Jati Utama" tetapi setelah bermesyuarat AJK telah bersetuju dan berpendapat nama "Bukit Jati" lebih sesuai kerana kedudukkannya yang lebih tinggi berbanding kawasan lain di Jalan Jati, Pasir Gudang.

Seperti yang telah di maklumkan, alamat rasmi adalah seperti berikut -

No***, Lorong**, Jalan Jati 2,
Perumahan Bukit Jati,
Taman Air Biru,
81700, Pasir Gudang,
Johor Darul Takzim
.


YES! We are giving away ONE MILLION DOLLARS USD split between EVERYONE who joins for free and helps us spread the word about the NEW Web 2.0 Upgrade before our July 1st launch!







Subscribe to pppbukitjati





Powered byasia.groups.yahoo.com

3 comments:

Nordin said...
This comment has been removed by the author.
Nordin said...

Tahniah dan terima kasih kepada En Shafie atas usaha beliau berhubung dengan pihak PBT untuk memasang papan tanda tersebut

Anonymous said...

Assalamualaikum.... Terasa bangga/kagum dengan persatuan penduduk Bukit Jati terutama: Tn Haji Akib dengan megah berdirinya signboard PERUMAHAN BUKIT JATI.

TAHNIAH & TERIMA KASIH !!! KEEP IT REALLLLLLLLL !!!