Wednesday, May 28, 2008

AJK Baru 2008/2009
















Sila klik pada gambar unutk lihat imej lebih jelas..

28hb May 2008, Pondok Hijau : Tahniah diucapkan kepada AJK baru yang terpilih. Terima kasih juga kepada semua ahli yang hadhir dan memberikan kerjasama untuk menyempurnakan Mesyuarat Agung PPP Bukit Jati 2008/2009.

En. Akib Borhan telah mendapat undian majoriti yang besar untuk mengekalkan jawatan Pengerusi yang telah dipikul dengan baik sebelum ini. En. Azhar merupakan muka baru dalam AJK Induk 2008/2009, manakala yang lain merupakan muka lama yang juga merupakan nadi dan penggerak utama kepada kecemerlangan dan kesejateraan Perumahan Bukit Jati sebelum ini . En. Ahmad Shafie kini menyandang Naib Pengerusi manakala En. Nordin menang tanpa bertanding mengekalkan Jawatan Bendahari yang dipegang sebelum ini. En. Mohamad Termizi telah dilantik oleh Pengerusi sebagai Setiausaha menggantikan En Zainudin yang kini memegang Biro Kebajikan. AJK Biro-Biro utama telah diumumkan oleh Pengerusi Persatuan sebaik sahaja selesai Mesyuarat Agung setelah berbincang dan mengambil kira pendapat dari kalangan AJK yang terpilih. Menurut Tuan Pengerusi lagi, 10 kagi AJK kecil dan AJK Khas akan dilantik dan akan diumum tidak berapa lama lagi. AJK Kecil dan AJK Khas ini nanti amat penting untuk memastikan semua aktiviti yang bakal dirancang dapat berjalan dengan lancar.


Berasamalah kita berdoa agar AJK baru akan dapat memberikan komitmen yang optimum disamping memenuhi amanah yang telah diberikan. Semoga AJK baru ini nanti akan terus mendapat sokongan padu dari kalangan penduduk demi untuk kesejahteraan warga Bukit Jati.

Diantara amanat yang penting dari En Akib selaku Pengerusi dalam ucapanya di malam tersebut ialah tentang semangat kerjasama dan bersatu padu dikalangan ahli perlu dipertingkatkan lagi dan berharap tiada seorang pun yang berkecuali dalam menyertai apa juga aktiviti-aktiviti persatuan pada masa-masa akan datang. Beliau juga mengucapkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada para penderma budiman yang telah memberikan banyak sunbangan kewangan untuk membiayai kos mengindahkan kawasan perumahan dan meningkatkan tahap keselamatan penduduk perumahan Bukit Jati.





(sila lihat gambar-gambar lain di Yahoo groups atau klik di sini : http://picasaweb.google.co.kr/KoleksiNJAlini/BUKITJATI

No comments: