Monday, December 17, 2007

Salam Aidil Adha

'Create
Semua AJK Persatuan Penduduk Perumahan Bukit Jati mengucapkan Selamat menyambut Hari Raya aidil adha
-------------------------------------------------------------------------
Allahu Akbar (7x)
Syukur alhamdulillah berkat kerjasama dan muafakat ahli bersama sokongan penduduk dan masyarakat setempat, majlis Korban di Aidil adha telah selamat di sempurnakan dengan jayanya. Semoga Allah membalas dan memakbulkan harapan dan doa mereka yang menyertai majlis korban tersebut termasuk mereka-mereka yang telah mengorbankan tenaga dan masa mereka membantu untuk menyempurnakan majlis korban tersebut.

Pada hari tersebut 2 ekor lembu telah di Korban oleh Tn Haji Mohd Tahir sekeluarga (1 ekor) , En Salahudin /Pn Rohana sekeluarga (4 bhg) , Tn Hj Karim,Pn Faridah dan Tn Hj Md Dom (1 bhg/org).


Pihak AJK Perumahan Bukit Jati juga mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat dan berharap aktiviti dan ibadah korban seperti ini akan diteruskan pada masa-masa akan datang.

- Gambar dan video klip ini adalah sumbangan dari Pn. Rohana
- Terima kasih

- Untuk lihat gambar lain sila klik di sini : http://bukitjati.fotopages.com/






-----------------------------------------------------------

Blog ini di taja oleh Koleksi NJ Alini - pembekal, pengedar dan penjual barangan peralatan dan aksesori dapur, ruang tamu dan meja hidangan rumah anda. Sila klik disini atau pada gambar dibawah untuk maklumat lanjut - Koleksi NJ Alini.


No comments: